I’M FREE!

De examens zitten er op en nu heb ik eventjes vakantie tot het 2de semester begint. In het algemeen heb ik een goed gevoel over de meeste examens, maar je weet het natuurlijk nooit. Op 4 februari krijg ik mijn resultaten, spannend!

Een update in mijn leven:
– Ik heb een nieuwe serieverslaving namelijk: New Girl! Het is zo een leuke serie. Op dit moment zitten ze al aan seizoen 3, maar ik ben nu aan het einde van seizoen 1 gekomen… Het vliegt er allemaal redelijk snel door, want elke aflevering duurt maar 20 minuten.

– Sherlock seizoen 3 is alweer gedaan!? Het is zo snel gegaan, niet normaal. En ze beginnen pas weer met filmen als Benedict en Martin klaar zijn met de volgende Hobbit-film…

– Om verder te gaan op de Hobbit: ik ga vanavond eindelijk het tweede deel gaan bekijken, joepie! Uiteraard weer in 3D, want die ervaring is gewoon fenomenaal. Ik ga dan ook een review posten, ofwel nog deze avond, ofwel morgen.

– Morgen moet ik mijn valies maken, want zondagochtend (om 7 uur..) vertrek ik naar Berlijn! SUPERTOLL!! Het is een studiereis via school en het is tevens de eerste keer dat ik met mijn schoolvrienden op reis ga. Ben eens benieuwd wat dat gaat geven. Maar het wordt sowieso superleuk. De planning ziet er goed uit en we gaan o.a. naar een concentratie-/werkkamp, echt geweldig! Ik weet niet wat het is, maar ik ben altijd al geïnteresseerd geweest in de Wereldoorlogen. Ik hou van de films en vooral van de boeken. Over Berlijn ga ik ook proberen een soort van verslag te maken, of misschien een soort post met de zaken die we bezocht hebben enzo, I’ll see.

– Verder weet ik op 4 februari (dezelfde dag als mijn examenresultaat) in welk hotel ik volgend schooljaar mijn 5 maanden stage zal doen. Dat is echt het spannendste ever. ik weet 98% zeker dat het in Oslo, Noorwegen zal zijn (IEPPP), maar het hotel is nog één groot raadsel. Ik vind het sowieso al cool dat ik gewoonweg 5 maanden in het buitenland zal vertoeven (en werken uiteraard), dus dat gaat nog leuke blogposts opleveren. Ik heb er altijd van gedroomd om veel te reizen en om in het buitenland te wonen en werkervaring op te doen en nu komt alles zo een beetje op zijn pootjes terecht, vind ik. Want ik ga dit jaar ook nog naar Litouwen voor een Erasmusproject én naar Budapest met mijn beste vriendinnen. Volwassen zijn is toch best wel leuk :)

En dat was het zo wel een beetje, denk ik. Voor al wie nog examens heeft, geef er  nog een lap op! Het zit er bijna op en ik zal hier nog even een gif invoegen die ik gisteren tegenkwam om jullie aan te moedigen:

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

