2013 reading challenge!

Het is de laatste dag van 2013 en dit betekent dat ik even in een post ga bekijken hoe ik het er vanaf heb gebracht bij de 2013 Goodreads Reading Challenge! Mijn oorspronkelijk doel was om dit jaar 30 boeken te lezen, maar toen ik dit in augustus reeds behaalde, besloot ik er 10 boeken bij te doen. Nu zijn we 31 december en heb ik een totaal van 42 boeken gelezen. Hier ben ik echt heel blij mee! Ik weet niet hoeveel boeken ik vorig jaar heb gelezen of de jaren ervoor, maar door goodreads kan ik dat nu gemakkelijk bijhouden. Echt gek om te bedenken hoeveel boeken dat eigenlijk zijn.

Dit zijn alle boeken op een rijtje:

1. The Great Gatsby – F. Scott. Fitzgerald
2. Harry Potter en de Steen der Wijzen – J.K. Rowling
3. The Rise of Nine – Pittacus Lore
4. The Master of the Rings – Susan Ang
5. Fantastic Beasts and Where to Find them – J.K. Rowling
6. Looking for Alaska – John Green
7. Peter Pan – J.M. Barrie
8. Peter Pan in Kensington Gardens – J.M. Barrie
9. Library Wars – Kiiro Yumi
10. Bloodlines – Richelle Mead
11. The Casual Vacancy – J.K. Rowling
12. Marley & Me – John Grogan
13. Beauty – Cynthia Schultz
14. Pride and Prejudice – Jane Austen
15. The Land of Stories – Chris Colfer
16. Sleeping Arrangements – Madeleine Wickham
17. The Restaurant at the End of the Universe – Douglas Adams
18. Tangled Up in You – Rachel Gibson
19. The Lightning Thief – Rick Riordan
20. Chocolat – Joanne Harris
21. The Help – Kathryn Stockett
22. Triskellion – Will Peterson
23. The Devil Wears Prada – Lauren Weisberger
24. Revenge Wears Prada – Lauren Weisberger
25. Dreaming Anastasia – Joy Preble
26. The Reader – Bernhard Schlink
27. The Time Traveler’s Wife – Audrey Niffenegger
28. Me and Earl and the Dying Girl – Jesse Andrews
29. A Game of Thrones – George R.R. Martin
30. Cinder – Marissa Meyer
31. The Night Circus – Erin Morgenstern
32. The Alchemist – Paulo Coelho
33. The Picture of Dorian Gray – Oscar Wilde
34. Romeo and Juliet – William Shakespeare
35. I’ve Got Your Number – Sophie Kinsella
36. The Death Cure – James Dashner
37. The Fall of Five – Pittacus Lore
38. The Cuckoo’s Calling – Robert Galbraith
39. The Tales of Beedle the Bard – J.K. Rowling
40. The Sea of Monsters – Rick Riordan
41. The Titan’s Curse – Rick Riordan
42. A Clash of Kings – George R.R. Martin

Zo, dat waren ze allemaal! Er waren er echt een paar bij die ik geweldig vond, zoals de 2 eerste boeken in de song of ice and fire serie van George R.R. Martin en the cuckoo’s calling vond ik ook super. Verder ben ik blij dat ik begonnen ben aan de serie van Percy Jackson, ze doen me een beetje terugdenken aan de tijd dat ik de Harry Potter boeken voor de eerste keer las. Volgend jaar hoop ik 45 boeken te lezen, ik ga ervoor :)

Overigens, morgenavond begint seizoen 3 van Sherlock op de BBC! Kijken wie kijken kan.

This entry was posted in BOOKS and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

