Christmas Package

Omdat er op bol.com weer een actie was op de Engelse boeken 2+1 gratis, kon ik het niet laten nog een laatste bestelling te plaatsen voor Kerstmis. Zie het als een cadeautje voor mezelf. Wij doen hier thuis immers niet aan cadeautjes met Kerst en dus was dit wel leuk. Kijken jullie mee naar de inhoud?

Zo zag het er uit toen ik de doos opende. Het mag trouwens gezegd worden, de verpakkingen zijn veel verbeterd met vorig jaar. Nu gebeurt het tenminste niet meer dat er een ezelsoor of iets dergelijks in mijn boeken zit. Zeer blij er mee! Er zit ook altijd een reclamefoldertje in de doos trouwens.

Dit zijn de eerste 2 boeken. Het linkse ‘the woman who went to bed for a year’ is een boek dat mijn zus moet lezen voor school en daarom heb ik dit meebesteld. Het is denk ik niet een boek dat ik zelf ooit zal lezen, maar op zich ziet het er wel grappig uit. Lees er hier meer over. Het rechtse boek is al wat gekender. ‘the perks of being a wallflower’ is vorig jaar nog verfilmd geweest met onder andere Emma Watson en Logan Lerman in de hoofdrollen. De film vond ik alvast prachtig, dus hopelijk is het boek dat ook. Heel erg benieuwd!

Het derde en laatste boek dat ik heb gekocht is ‘the book thief’ van Markus Zusak. Dit boek heb al tig keer zien voorbijkomen bij mijn favoriete booktubers en ik was er zo nieuwsgierig naar dat ik het echt wou lezen. Nu ligt het dus op mijn TBR (to be read) stapel en hopelijk kan ik er snel in beginnen. Het boek speelt zich af tijdens de Tweede Wereldoorlog en ik hou van zo’n boeken! Ik weet niet wat het is, maar de oorlogen fascineren me. Meer weten? Klik hier.

En dat waren de 3 boeken! De 2+1 actie loopt nog altijd, dus wie geïnteresseerd is in Engelstalige boeken, grijp je kans!

This entry was posted in BOOKS and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

