I’M BACK!

Met een nieuwe lay-out, een beetje sneeuw om in de feeststemming te komen en binnenkort ook weer nieuwe blogposten! Het is weer tijd voor den blok en dat betekent dat de concentratie snel wordt verslaan door afleiding. Ik hou me wel aan mijn planning hoor, maar daarna kunnen we ontspannen. Ik ben de laatste tijd serieus aan het denken geweest over mijn blog. Zou ik een nieuwe starten? Deze pimpen? Het is uiteindelijk het tweede geworden. Want een nieuwe blog die misschien maar een jaar zal standhouden, leek mij ook niet aantrekkelijk. En deze heb ik al eeuwen en ondanks dat het alweer van april (?) geleden is dat ik nog iets postte, blijf ik er trouw aan. In de mate van het mogelijke ga ik dus weer bloggen! Hoera! De eerstvolgende post wordt een haul van mijn aankopen van het Boekenfestijn! Ik kan niet beloven wanneer die komt, want ik moet -uiteraard- nog foto’s maken en dan moet ik die nog bewerken en alles uittypen etc. Maar het belangrijkste is: ik ben er weer en deze blog is nog niet klaar voor het graf!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

