the alphabet TAG

Deze tag kwam ik tegen op deze site (klik) en aangezien ik toch zocht naar een tag die ik nog niet gedaan had, besloot ik om deze maar te doen. Deze tag houdt eigenlijk gewoon in dat er een persoonlijke vraag wordt gesteld per letter van het alfabet waar ik dan op moet antwoorden.

A. Age:  18
B. Best friend:  Ik beschouw mijn zus als mijn all-time-best-friend, gewoon omdat ik zeker weet dat zij er altijd voor mij zal zijn. Maar verder zijn er nog een paar mensen die ik ook als best friends beschouw, namelijk: E. en M.
C. Chore you hate:  Afwassen. Niet echt het afwassen zelf, maar eerder het afdrogen! Ik kom er gek van. Godzijdank hebben wij hier thuis een vaatwasser waardoor er niet zo veel moet afgedroogd worden.
D. Dreamhouse:

E. Essential start of your day: Naar het toilet gaan? Haha, dat is altijd het eerste wat ik doe als ik opsta.
F. Favorite color:  Dit is nu echt zo’n vraag die je wordt gesteld vanaf je klein was tot… ja gewoon ALTIJD! Maar ik kan er nooit op antwoorden, ik heb niet echt een favoriete kleur. Bordeauxrood trekt me wel aan, maar verder hangt het wat af van mijn humeur.
G. Gold or silver:  Gold.
H. Height:  1.73 meter
I. Instruments I play:  Geen. Ik heb altijd de gitaar willen spelen, maar ik heb nooit notenleer gevolgd, laat staan een muziekinstrument leren bespelen. Mijn zus heeft nu wel een gitaar, dus het is nog niet te laat om het ook te leren. Verder vind ik de viool een prachtig instrument, ook al had ik nooit de ambitie om dat te spelen.


J. Job Title (most recent):  Ik ben in september begonnen met studeren aan de hogeschool, dus officieel ben ik nu student. Later wil ik in een hotel werken.
K. Kids: Ik vrees dat ik nog ietsje te jong ben.
L. Life is incomplete without:  Soundtracks, knuffels, familie en vrienden!
M. Music that you always listen to:  Soundtracks. Yep, I’m that kind of nerd.
O. Overnight hospital stays:  Ik denk eentje. Dat was toen mijn amandelen eruit moesten, maar echt zeker ben ik er niet van. Misschien was het een volledige dag. Nogal moeilijk om te beseffen wanneer je zo jong bent, haha.
P. Phobias or fears:  Als ik alleen thuis ben en het is al donker buiten moeten alle lichten aan. Echt, ik ben bang in het donker. Niet zeer ernstig, maar toch hoor ik dan dingen die er absoluut niet zijn.
Q. Quote from a movie:  Ik vind het superleuk om naar films te kijken en hoewel ik zotter ben van de muziek dan het onthouden van quotes, zal ik er hier toch eentje plaatsen. Deze quote uit de film ‘A cinderella story’ is eentje die me al sinds de eerste keer dat ik de film keek, bijgebleven is.

R. Reason to smile:  Er is altijd een reden om te lachen, zelfs als je op het eerste moment denkt van niet. Shay Carl bracht me de gedachte ‘Happiness is a choice’ bij en hieruit kan je ontzettend veel kracht trekken wanneer je het even niet meer ziet zitten. Het is belangrijk dat je niet blijft stilstaan bij de momenten waarop iemand je boos krijgt of wanneer iets je irriteert. Onthoud gewoon dat je zelf kan kiezen om blij te zijn en je zal merken dat je ook daadwerkelijk blijer en gelukkiger wordt.
T. Time you wake up:  Als ik les heb om 8.30u, dan sta ik op om 5.52u. Veel te vroeg, maar het kan niet anders, want ik moet nog een hele weg afleggen om op school te geraken. Op zaterdagochtend sta ik op om 7.30u omdat ik om 8.30u in de sporthal moet staan. Op zondag slaap ik meestal tot 9 uur. Maar sowieso ben ik een ochtendmens en sta ik nooit later dan half 10 op. Ik vind het leuk om vroeg op te zijn en nog een hele dag voor de boeg te hebben, zeker in de zomer. De geur als je buiten komt op een zomerse dag is eentje waar je spontaan happy van wordt! Dan heb ik het gevoel dat ik de hele wereld aankan.

U. Underwear:  Uh? Wit? Wat moet ik hierop antwoorden?
V. Very important date this year: Op 26 april word ik 19 jaar oud, dat vind ik wel speciaal. Verder hoop ik ergens in april ook mijn rijbewijs te halen.
W. Worst habit:  Nagelbijten. Ik heb zo mijn periodes, maar altijd als ik mij verveel, of ik voel my stressy dan ben ik er weer mee. Not done.
X. X-ray’s you’ve had done: 1, ik had ooit eens verschrikkelijk veel pijn aan mijn knie en toen moest ik onder de scanner. Maar er was niets aan de hand, het was vanzelf genezen.
Y. Yummy food you make: Ik ben echt geen keukenprinses, wat ik superjammer vind. Maar ik volg nu kookles (dat zit in mijn opleiding) en ik heb de laatste keer een chocolade sabayon gemaakt, die bij iedereen wel in de smaak viel. Dus ik denk dat binnen een jaartje ofso, ik wel iets of wat mijn mannetje zal kunnen staan in de keuken.
Z. Zoo animal: Ik vind leeuwen prachtige dieren.

Al wie deze tag wil doen, feel free! :)

 

This entry was posted in TAGS and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

