Morgen = FACTS 2012

En ja, ik leef nog! Sinds school is begonnen heb ik het weer druk, ik ben elke dag laat thuis en er is niet echt tijd over voor andere dingen te doen. Maar morgen is het weer facts! En dat betekent dat er zeker deze week, ten laatste de week erna nog een verslag van online komt! :D Ik kijk er al superlang naar uit, maar nu is het dan eindelijk zover!

Update over school: ik ben echt superblij met de richting die ik heb gekozen en ik amuseer me nog steeds elke dag. Ik heb al massa’s veel nieuwe dingen leren kennen, waar ik eerder niets van wist of waar ik nu ineens wél in geïnteresseerd ben. Leuk en handig :)
Tot de volgende!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

