Currently reading: Anna and the french kiss – Stephanie Perkins

Dus ik ben op dit moment het boek aan het lezen, wat je hiernaast kan zien. Het verhaal gaat ongeveer als volgt:

Anna Olliphant woont in Atlanta, maar wordt nu door haar vader, die een aantal boeken heeft op de NY-bestsellers list, naar de kostschool gestuurd in Parijs, Frankrijk. En in tegenstelling tot anderen, die een moord zouden begaan om in het buitenland te kunnen studeren, vindt zij er helemaal niets aan. Ze kent niemand en ze zit in een compleet nieuwe wereld. Op school leert ze nieuwe mensen kennen, die al gauw haar vrienden worden. En natuurlijk is er een bepaalde jongen… -hint-

Maar oh! Dit boek is zo leuk! Ik zit nu ongeveer aan pagina 206, van de 376 pagina’s. Maar het is echt zo lovely! Ik wil echt naar Parijs nu! Ik ben er nog nooit geweest, maar ik wil alle plaatsen zien die in het boek worden beschreven, waaronder oa. de boekwinkel ‘Shakespeare and Company’! Het is ook gewoon zo’n verhaal waar ik zelf supergraag had ingezeten! Jarenlang heb ik er van gedroomd om in het buitenland te mogen gaan studeren, maar omdat dat way too expensive is, ging dat niet door. En het lijkt me best wel zielig voor Anna dat ze zo tegen haar zin naar Frankrijk wordt gestuurd, maar ik zou echt een gat in de lucht springen. Het is gewoon één groot avontuur en je wordt er zelfstandiger door etc. Zeker als je in een land terechtkomt, waarvan je de taal helemaal niet spreekt (dit is dus het geval bij Anna – Amerikanen en Frans?)

Bon, ik zou zeggen: lees dit boek en geniet ervan en wie betaalt mijn reis naar Parijs? en wie gaat er mee? en omg! A la prochaine fois! Bisous xxx

This entry was posted in BOOKS and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Currently reading: Anna and the french kiss – Stephanie Perkins

  1. Maple Juice says:

    Eentje om eens te beginnen lezen!

Leave a Reply

