Update: Shayloss week #1

Aah, failure all the way! Week 1 van Shayloss September zit erop en ik heb gefaald. Laat ik gewoon even mijn doelen overlopen en wat uitleg erbij geven.

1) iedere maandag, woensdag en vrijdag sporten: ik heb enkel maandag gesport. Woensdag en vrijdag kon ik niet, omdat ik pas rond half 7 thuis was van school en ik was zodanig uitgeput, dat ik echt niet meer in staat was om iets uit te richten. Misschien is dit doel dan ook niet echt haalbaar… Volgende week maandag start school officieel en dan ga ik ook geen tijd hebben om op vaste dagen te sporten. Ik denk dat ik dus maar moet overstappen op random dagen.

2) Spaghetti leren maken: oké, ik heb vorige week zaterdag geholpen met mama en gisteren heb ik ook wat zaken overlopen die ik moet weten, maar ik kan het nog niet. Een ander gerecht leren maken, ga ik sowieso dit jaar nog leren.

3) Alleen suiker in het weekend… Vorige week maandag heb ik taart gegeten. De rest van de dagen is het me wel gelukt, dacht ik. Het is gewoon moeilijk om het te weerstaan in het bijzijn van anderen.

Verder heb ik nog maar 2 dagen het haken geoefend, en dat is het. Ik heb dus nog veel werk aan de winkel en eigenlijk zou ik dus nu op de hometrainer moeten springen. Het is alleen dat ik verkouden ben, en ik voel me zo miserabel met een opgezwollen keel etc. Ik weet dat ik mezelf zou moeten verplichten om te sporten enzo, maarja…

Op naar week 2!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

