Shayloss September – start vandaag + meer informatie

Herinner je je nog toen ik schreef over de Shaytards vorig jaar? Wel, ik zou nog een superlange proloog kunnen schrijver voor dit blogje, inclusief een verheerlijking van Shay Butler, maar dat zal ik niet doen. Bekijk gewoon even deze 2 video’s hieronder.

Snap je het al een beetje? Ik zal het nog even kort verduidelijken. Gedurende de hele maand september, dus vanaf vandaag: zaterdag 1 september, zal er iedere dag op de shayloss channel een video gepost worden. En de bedoeling daarvan is, is om zoveel mogelijk mensen mee te krijgen in een gezonde levensstijl. Niet alleen om gewicht te verliezen, maar om gezonde eetpatronen te creëren en gewoon gezonder te leven. Shay zelf heeft al bewezen dat hard werken een mooi resultaat kan opleveren, hij verloor immers meer dan 100 pounds (= 45,5 kg).

Tijdens de maand augustus werd er af en toe wat meer informatie vrijgegeven en kreeg iedereen die mee zou doen de opdracht om 3 doelen op te stellen voor zichzelf. Een doel ivm eten, sporten en iets anders. Dit zijn de mijne:

1) Iedere maandag, woensdag en vrijdag iets van sport doen. Waarschijnlijk wordt dit bijna iedere keer een halfuurtje op de hometrainer.
2) Enkel suiker eten in het weekend.
3) Leren om ten minste één gerecht op mijzelf klaar te maken, zodat ik af en toe eens kan koken en mama kan rusten.

Doen jullie mee? Dit is video één:

Ik zal proberen om af en toe eens iets te bloggen erover ;)
SUCCES!

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

Leave a comment