de laatste 2 weekjes…

van augustus zijn gisteren van start gegaan. Normaal gezien zou ik dan zeggen dat ik over 2 weken alweer op de schoolbanken zit, maar nee! Dit jaar niet, want vanaf (officieel) 17 september zal ik naar de hogeschool gaan. Mijn vakantie duurt dus nog net iets langer.

Waarom ik deze blogpost eigenlijk schrijf? Ik moet nog 2 weken werken! En dan is het gedaan, finally! Ik weet niet wat het is, maar ik heb er echt genoeg van. Godzijdank dat mijn ploeg nog echt leuke mensen zijn. De sfeer is er dus wel. Maar als je al 3 jaar hetzelfde doet, is het plezier er af. Volgend jaar zou ik graag eens iets anders doen, maar ik weet nog niet wat. Ik zou graag aan de kust gaan werken, maar dan moet ik ook onderdak regelen, dusja… We zien wel :)

Voor september heb ik nog geen plannen, buiten enkele school-activiteiten. Zo ga ik een 3-daagse zomercursus volgen en heb ik een verwelkomingsdag. Ik zie het alleszins zitten! Ook al ben ik er 101% zeker van dat ik superzenuwachtig ga zijn.. Wish me luck! ^^

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

