TAG – You’re it!

Laat ik dan maar weer eens nog een tag posten :) Deze heb ik al vaak zien voorbijkomen op tumblr en op youtube bij de booktubers en het leek me wel leuk om hem ook te doen. De bedoeling is dat je 10 random facts over jezelf post. So, here we go…

1. Ik hou van lezen. Voornamelijk boeken, ook tijdschriften.
2. Ik kijk nog steeds af en toe naar ketnet, VTMKzoom etc en luister nog steeds naar Samson & Gert, K3… (don’t judge)
3. Stiekem wou ik dat Hogwarts echt bestond. Hoe cool zou het zijn als je gewoon een toverstaf had en zo minder leuke klusjes in het huis niet meer met de hand zou moeten doen?!
4. Ik ben een fervente internetter. Maar het is beperkt tot een kleine selectie van websites. Youtube, facebook, hotmail en twitter zijn de sites die ik wel 20 keer bezoek per dag.
5. ^ ik kan me dan ook urenlang bezighouden met youtube-filmpjes kijken.
6. Ook al vind ik het vervelend om op te ruimen, toch ligt mijn kamer er altijd netjes bij.
7. Op de bus heb ik wel al eens een andere identiteit aangenomen, omdat een creepy vent me vragen aan het stellen was, die me verdacht leken.
8. Veel mensen die ik ken, zouden het niet denken, maar toch heb ik 9 jaar geturnd en tijdens L.O. verbaas ik hen dus altijd, haha.
9. Ik ben best wel avontuurlijk aangelegd. Als er mij een avontuurlijke activiteit te wachten staat, ben ik er eerst niet voor te vinden, maar als de dag dan aanbreekt sta ik te springen van ongeduldigheid.
10. Ik zou graag kunnen surfen. Ik heb al eens een halfuurtje initiatie gekregen van golfsurfen, maar dat is veel te kort om het ook echt te kunnen. En het is echt niet zo gemakkelijk als het lijkt!

Ziezo, dat waren 10 feitjes, maar ik denk dat ik deze tag wel nog eens zal doen. 10 zaken is te weinig ^^

This entry was posted in TAGS and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

