Bits & pieces Instagram – Blankenberge 2012

Ik heb geen iPhone, dus instagram kan ik enkel en alleen gebruiken op mijn ipod. Daardoor trek ik amper foto’s, maar tijdens mijn vakantie heb ik er toch 4 (^^) getrokken, die ik wel met jullie wil delen :)
Het appartement dat we huurden bevond zich op de zeedijk, waardoor we altijd zicht hadden op de zee en het strand. Tijdens de zonsondergang was dat natuurlijk adembenemend en kon een foto niet wegblijven. Met het gewone fototoestel heb ik er nog enkele getrokken, die deze week nog zullen verschijnen.
Nog eentje :)
Dit was het uitzicht vanuit mijn kamer. Je kon kijken tot in Brugge (bij mooi weer).

En dit is een foto die ik heb getrokken toen we net gearriveerd waren. Dit is een stukje van de haven. Ik hou echt van havens, ik kan er uren blijven kijken naar de boten. Vooral de haven van Oostende vind ik echt geweldig. Kijken naar boten die in- en uitvaren: love it! Eén van mijn dromen is echt om ooit zelf een boot te bezitten en dan gelijk wanneer uit te varen…

This entry was posted in PHOTOGRAPHY and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

