ik vertrek morgen op vakantie!

… naar de Belgische kust! Jawel, jullie lezen het goed. Dit jaar niet naar het buitenland, maar gewoon in België blijven. Aan het weer te zien zullen we onze fantasie goed kunnen gebruiken, maar natuurlijk is er altijd wel iets te doen. Het wordt dus een iets actievere en culturelere (is dit een woord? haha) vakantie dan normaal.

Wanneer we naar het buitenland gaan, is het enige wat we doen: in het hotel blijven, zwemmen, luieren en eten. Maar omdat we nu enkel het appartement hebben als zogenaamd hotel, kunnen we wel niet anders dan naar buiten gaan. Zo hebben we al gepland om naar Sealife te gaan, het zandsculpturenfestival en Plopsaland. Foto’s komen zeker en vast, maar niet in hondertallen, gewoon enkele om een impressie te geven. Want ja, mijn computer gaat mee en normaal gezien hebben we daar wifi, dus ik kan gewoon gezellig foto’s posten en bloggen over wat ik meemaak.

Eerlijk gezegd doet het weer er dus niet echt toe voor mij, het wordt gewoon leuk! Ik voel het! :D

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to ik vertrek morgen op vakantie!

  1. lauraolthof says:

    Leuk, veel plezier.

Leave a Reply

