Amazon delivery makes me happy!

Na jaren van zeuren bij mijn ouders is het me eindelijk gelukt om een ‘machien’ te bemachtigen om online dingen te bestellen. Eerder vroegen we het altijd aan familieleden, maar dat was altijd zo’n gedoe. Maar nu geen problemen meer, want ik kan het gewoon vanuit mijn kamer regelen! Benieuwd naar wat er in de doos zat? Lees dan snel verder.

Dit is hoe het pakketje eruit zag, toen ik het had opengemaakt. De boeken zaten goed vast door het papier dat er langs de kantjes was tussengestoken en ze hadden absoluut geen plaats om te bewegen. Als je dus je twijfels zou hebben over de verzending en verpakking etc, amazon is hier echt wel een pro in en alles gebeurt op een veilige manier. En stipt zijn ze ook. Op de site kon ik lezen dat mijn pakketje ongeveer rond 18 mei zou toekomen, wel gisterenochtend (18 mei) om 10 uur stond de bezorgster aan de deur met mijn felverwacht pakketje. Ik heb in totaal een kleine week moeten wachten. Ik had mijn bestelling geplaatst op 12 mei. Dus… de inhoud.

Omdat het de eerste keer was dat ik iets bestelde op Amazon en omdat ik niet te veel geld wou uitgeven (ik moet nog een nieuwe laptop kopen voor volgend schooljaar, de mijne is hoogbejaard: 7!), heb ik me beperkt tot 4 boeken. Oke, ik moet toegeven dat de rechtse nog een verjaardagscadeau was van mijn zus voor mij, maargoed. Ik bestelde dus deze 4 boeken: Dear John van Nicholas Sparks, the Maze Runner van James Dashner, the Power of Six van Pittacus Lore en last but not least: the Fault in our Stars van John Green (ja, de youtuber!)

Dit is even een close-upje van de eerste twee boeken. Ik wou Dear John al een tijdje graag lezen, omdat ik de film echt prachtig vind en omdat ik ook graag eens een boek wou lezen van Nicholas Sparks. Ik heb gekozen voor de filmkaft, omdat ik er zo al een paar heb en ik het leuk vind staan in de boekenkast. Hier komt zeker nog een film/boek-recensie van!

The Maze Runner daar had ik al ontzettend veel van gehoord! Overal op youtube is dit al voorbijgekomen bij de booktubers en het verhaal sprak me zo aan, dat ik besloot om het ook maar te kopen. Het is trouwens het eerste boek van de trilogie + 1, want er is nog een prequel verschenen.

The Power of Six is het vervolg op I am Number Four, waar jullie laatst een recensie van konden lezen hier op mijn blog. Op het einde van het eerste boek was het eerste hoofdstuk van dit boek toegevoegd, zodat lezers al konden lezen wat er verder zou gebeuren en sindsdien kan ik het gewoon niet uit mijn hoofd houden. Dit boek moest ik dus ook gewoon in mijn bezit hebben en hier kunnen jullie ook een recensie van verwachten! The Power of Six zal ook verfilmd worden, maar een exacte datum is nog niet bekend.

The Fault in our Stars (in het Nederlands: de weeffout in onze sterren) is het laatste nieuwe boek van John Green. Ik kende deze man eerst van zijn youtubechannel: de vlogbrothers, maar toen had ik op een bepaald moment ergens gezien dat hij ook een bekende schrijver was! En wanneer ik ingewijd werd in de booktubercommunity en overal dit boek en zijn naam zag verschijnen, wist ik gewoon dat ik dit boek moest hebben. Is de kaft trouwens geen plaatje? Ik kan er echt naar blijven kijken!

In totaal heb ik 37 euro betaald voor deze 4 boeken + nog een exemplaar van the Fault in our Stars (van mijn zus). Het was goedkoop in ponden, maar omgezet naar euro’s bleek het toch net ietsje duurder uit te vallen. Ik heb geen verzendingskosten betaald, want ik kon dat ergens aanduiden, maar ik weet niet of dat altijd mogelijk is. Oh en de volgende keren ga ik denk ik bij bol.com bestellen, maar dat weet ik nog niet zeker. Het is maar een kwestie van vergelijken! Veel shopplezier! En kom zeker nog eens terug om de recensies te lezen (note: kan nog een tijdje duren, want ik heb nog 8 andere boeken die ik nog moet lezen, HELP!)

This entry was posted in BOOKS and tagged , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

