Gossip Girl, Game of Thrones, High School Graduation & other stuff!

Oke, aangezien ik weer amper iets post de laatste tijd, behalve Elfenheuvel fangedoe, vond ik dat het wel weer tijd werd om een blogpost te schrijven. Ik zal deze wijden aan de personal updates van de laatste tijd en aan wat er nog komen zal.

Premièrement: mijn Gossip Girl verslaving heb ik terug opgepakt, want deel 2 van seizoen 3 (ik weet het, ik zit achter!) lag eindelijk in de bibliotheek! Intussen zijn er 2 maanden verstreken sinds ik deel 1 uitkeek, maar ik ben duidelijk niet meer de enige persoon die weet dat de dvd-boxen aanwezig zijn in mijn plaatselijke bibliotheek. Het was redelijk irritant om steeds weer teleurgesteld de bib te verlaten, maar gisteren kon ik EINDELIJK blij naar huis terugkeren. Ik weet niet wat het is, maar hoe meer afleveringen ik kijk, hoe leuker ik het begin te vinden. Het is echt zo’n serie waarbij je rustig achteruit kan hangen en al je zorgen (als je die hebt) opzij kan zetten.

Deuxièmement: Game of Thrones! Wat een geweldige serie, niet normaal. Oke, ik moet toegeven dat ik enkel nog maar de eerste aflevering van seizoen 1 heb gekeken, maar ik ben gewoon nu al hooked. Als ik meer tijd had, zou ik al verder zijn geraakt, maar school en de examens dringen zich op en die zaken zijn natuurlijk net ietsje belangrijker. Als je nog nooit heb gehoord van Game of Thrones: hier kan je meer informatie vinden.De beelden zijn prachtig gefilmd en de verhaallijn is ook leuk. Die komt origineel van de boeken van George R.R. Martin, als ik me niet vergis ;) Zeker nog een serie die op mijn to-read list staat.

Verder is het nog 1,5 maand en dan studeer ik af van de middelbare school! Zo gek. Ik heb daar 6 jaar van mijn leven doorgebracht, mijn beste vriendinnen ontmoet en het is gewoon moeilijk om me een leven zonder hen voor te stellen. Ik ga immers niet in Gent studeren, zoals zij allemaal, maar ik ga naar Brugge. Helemaal alleen, zo zielsverloren in een onbekende stad. Maar ik ga het wel redden ^^ De laatste loodjes zijn het zwaarst zoals ze zeggen en dat is nu echt te merken. Iedereen kijkt tegen de lessen op en ieder taakje dat we moeten voorbereiden is er teveel aan. We willen gewoon dat het afgelopen is. En dan krijgen we onze 3 maanden zomervakantie, die welverdiend zullen zijn! Mijn échte proclamatie is op 27 juni, dus dat ik is echt niet lang meer en ik kan nu al niet meer wachten.

Wat ik bovenop mijn gewoon schoolwerk nog heb, is de verzorging van het jaarboek (ik ben één van de 4 eindverantwoordelijken) en ook nog de eindejaarsviering, waarvoor ik samen met mijn 3 vriendinnetjes de liedjes voorbereid. Ik ben nu eenmaal een persoon die nooit goed nadenkt over zo’n dingen en dan maar meteen zich ervoor opgeeft.

Euhm… De laatste tijd geef ik ook nogal veel geld uit aan boeken. Ik heb vorig weekend 4 boeken gekocht, bovenop de 2 die ik nog moet lezen en morgen komt er een amazonbestelling toe van nog eens 4 boeken! Aaaah, ik heb geen tijd om ze te lezen! Mijn vriendinnen vragen het zich soms af hoe ik tijd heb om al mijn boeken te lezen, maar serieus, tijdens het schooljaar moet ik mezelf er echt toe zetten om tijd ervoor vrij te maken. Zelfs al lees ik minder, het is beter dan niets te lezen, right? :)

Oke, ik weet dat dit echt een mengeling was van onlogische grammaticale constructies en random facts, maar ik dacht dat het weleens leuk zou zijn om eens iets van mezelf te laten horen. Kwestie dat jullie niet zouden denken dat ik van de aardbol verdwenen ben. En keep in touch, want zondag ga ik naar de Kinepolis voor de Elfenheuvel Fandagen en daar komt natuurlijk een zo uitgebreid mogelijk verslag van!

Love,

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

