IT’S MY 18TH BIRTHDAAAAAAAAAAAY! :D

AAAAAAAAAAAAAAAAAH! Ik ben vandaag 18 jaar oud geworden. Dat betekent dat ik nu officieel volwassen ben voor de wet. Ik kan het gewoon NIET geloven… Dit is zo onwerkelijk. Ik ben nog niet klaar om afscheid te nemen van mijn échte kinderjaren. Vanaf nu begint het echte leven, nu mag ik relatief gezien alles. Natuurlijk moet ik nog altijd luisteren naar mijn ouders enzo, maar ik mag nu mijn schoolagenda zélf tekenen en ik mag mezelf toestemming geven om de school te verlaten. + ik mag mijn rijbewijs halen. (ben er nog mee bezig, en is gepland voor september, woepwoep!)

Happy birthday to me, I’m way to excited!

In mijn 17de levensjaar heb ik echt superleuke dingen gedaan, zoals Odegand, op de foto met Tom Felton, zingen in de opera, ik ben koorleidster geworden, flashmob met de klas… Het was een superjaar! En ik hoop uit de grond van mijn hart dat dit jaar ook top wordt.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to IT’S MY 18TH BIRTHDAAAAAAAAAAAY! :D

  1. petra says:

    Happy birthday!!

Leave a Reply

