Is het een vliegtuig, is het een vogel? Nee, het is Angelina Jolie!

Ik zat vanochtend door een Story te bladeren van enkele weken terug en wat zie ik daarin: een foto van Angelina Jolie met een Mega Mindy-pakje onder de arm! Ik schrok me rot! Ik heb al wat research gedaan op het net om te weten hoe ze in godsnaam daar aan kwam en hoe het kwam dat ze deze in Amerika verkopen, maar ze heeft het gekocht in Amsterdam. Oke, dat verklaart veel. Ze was in Amsterdam met de kinderen, wegens een proces van een Congolese oorlogsmisdadiger, aangezien Jolie ambassadrice is voor de VN-vluchtelingenorganisatie UNHCR.

Ik vind dit echt zo vreemd, maar tegelijk ook superleuk en fascinerend. Ik ben altijd fan geweest van Studio 100 en ondanks dat er nog geen Amerikaanse versie van Mega Mindy in de maak is, ben ik heel blij voor hen dat ze het aan het maken zijn in Amerika. Zo scoorde de eerste aflevering van The House of Anubis meer kijkers dan de eerste aflevering van het laatste seizoen van Hannah Montana! Dat is toch te zot voor woorden, nee? Anyhoozles, ik hoop dat haar kindjes er blij mee zijn en er door haar een trend is gezet ofso. Ik heb ook gelezen dat Studio 100 heeft gezegd dat Angelina zichzelf altijd mag aanbieden voor de rol van Mieke in de Amerikaanse versie. Wie weet?

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

