Hunger Games TAG!

Voor al wie de film nog niet gezien heeft, of de boeken nog niet gelezen heeft… lees dit alsjeblieft op eigen risico, want ik kan je niet beloven dat er GEEN spoilers inzitten.

1. Gale or Peeta: Gale is erg schattig en lief voor Katniss en haar familie, maar ik vind dat ze gewoon meant to be with Peeta is!
2. Effies crazy style or Sweet and simple like Cinna
3. Life in The Capitol or Slug it out in the districts: natuurlijk is luxe en een oplossing voor alles geweldig, maar ik zou toch liever in één van de districts wonen, waar ze op z’n minst toch nog een beetje normaal zijn.
4. Bread from District 11 or Lamb stew from The Capitol
5. Katnisses archery skills or Cato’s knife fighting abilities
6. Peetas gift of camouflage or Rues gift of climbing: ik heb altijd al gedroomd van eindelijk eens tot in de top van een boom te klimmen, maar helaas denk ik niet dat me dat ooit zal lukken. Alhoewel het gemakkelijker is dan een touw, toch?
7. Become an Avox or Get stung by a tracker jacker
8. Join forces with the careers or Run for the hills: moeilijke vraag, maar ik denk niet dat ik me zou verenigen met diegenen die al de zwaksten gaan vermoorden. Dan bewijs ik mezelf toch liever…
9. Who’s cuter? Prim or Rue: wel een gemene vraag eigenlijk… Prim is ook lief!
10. Run for the cornucopia or Run for the hills.

1. What is your favorite book in the Hunger Games trilogy?: het tweede boek: Vlammen/Catching Fire! Die ene gebeurtenis (om toch geen spoiler vrij te geven ;) had me echt ontzettend van mijn melk gebracht en ik kon toen even 2 minuten niet meer verder lezen. En dus hoewel ik het eerste super vind, het tweede boek was toch net iets spannender.
2. How long would you last in the Hunger Games?: haha, vermoedelijk niet lang. Ik zou wel mijn best doen, maar aangezien ik niet gewoon ben van honger te lijden of dorst, of wonden te hebben die ik niet kan genezen… Zo’n luxeleventje is niet echt een goede voorbereiding voor de spelen, denk ik.
3. what is the strangest thing you thought was going to happen in the books?: Hm, ondertussen is het alweer eventjes geleden dat ik de boeken heb gelezen, maar ik denk dat ik ooit wel eens heb gedacht dat Peeta zou sterven… Mijn hart brak al alleen maar als ik er aan dacht. Maar misschien is dat niet strange?
4. How were you introduced to the Hunger Games?: Door de hele hype op het internet en gewoon OVERAL wou ik de boeken écht eens lezen. Alleen jammer dat ik ze niet eerder heb leren kennen, want uiteindelijk is het eerste boek uitgegeven in 2008 :/
5. Favorite moment that happens in Hunger Games?: De bessen in het eerste boek, het moment waarop ze de arena doorhebben in het tweede en in het derde boek, wanneer Peeta eindelijk niet meer de neiging heeft om Katniss aan te vallen.
6. Favorite Villain?: Snow. Ik zweer het dat ik hem niet kan uitstaan, maar hij is gewoon van belang in het boek.
7. Who is your Favorite Character?: Peeta. Ik zit ook aan Katniss te denken, maar aangezien zij het hoofdpersonage is en je haar hoort leuk te vinden, kies ik dus voor the guy with the bread. Oh en Haymitch en Effie zijn ook superleuk!
8. What District would you live in?: Ik heb me geregistreerd op de officiële Capitol-website en daar ben ik beland in District 8. Dus ik kies daar maar voor. Zij zorgen voor het textiel.
9. What was the most emotional moment in the books for you?: Wanneer lieve Rue doodgaat en in het derde boek wanneer Prim doodgaat… *sad face*
10. What item from home would you take into the Arena with you?: een foto van mijn familie, denk ik. Iets anders dat ik kan gebruiken als wapen, zou toch worden afgenomen.
11. What was the most evil plan someone made in the books?: Rue vermoorden! En Peeta zijn hart breken (president Snow!)
12. What are you looking forward to the most in the film?: Ik heb de film nu al gezien, maar ik was gewoon benieuwd naar alles! Maar ik denk dat ik toch het meest benieuwd was naar de arena en die heeft me niet teleurgesteld!

Vragen heb ik van volgend filmpje: klik.
Heb jij deze tag ook gedaan, laat het me dan weten in de comments! :)

This entry was posted in TAGS and tagged , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

