nog een weekje en het is vakantie

Nog een weekje en het is vakantie. Deze week valt best wel mee. Ik heb morgen en dinsdag geen school, want ik heb sociale stage (in opdracht van school). Dat betekent dat ik naar een rusthuis ga en daar een dagje meeloop en help waar ik kan. Ik heb daar best wel nog zin in, zeker met het mooie weer. Want ik ben gewoon op 5 minuten thuis en dan kan ik nog van de zon genieten. Woensdag heb ik ook maar 2 uurtjes les, de andere 2 zijn bespreking van de stage en dan donderdag en vrijdag heb ik ook maar enkel in de voormiddag les, want in de namiddag heb ik opstel Nederlands en opstel Frans voor het examen. Maar daar wou ik het eigenlijk niet over hebben. Waar ik het wel wil over hebben is de planning voor de paasvakantie wat betreft Highway to Fame.

Ik zit er al lang over te denken, maar ik ga eindelijk tijd vrijmaken om een selectie te maken van de mooiste foto’s die ik op eindejaarsreis in Griekenland heb getrokken. Ik heb over die reis niets geschreven op mijn blog, maar in de herfstvakantie ben ik dus 10 dagen met school naar Griekenland geweest, waar we zo een rondrit hebben gemaakt. Natuurlijk zijn daar echt leuke en mooie foto’s uitgekomen, dus daar komt wel iets over online. Misschien wel in 2 delen ofso, want het zijn echt wel veel foto’s en over sommige kan ik wel nog enkele dingen zeggen en misschien is dat ook wel leuk om te lezen.

Verder ga ik proberen om weer actiever te zijn (1000ste keer dat ik dit zeg), want vakantie = bloggen. Er zullen sowieso weer wat filmdingetjes online komen en misschien wel een bookreview. Ik ben nu aan het uitzoeken wat jullie (= bezoekers/sters) het leukst vinden om te lezen en daar ga ik me op baseren.

Nu moet ik eten, maar je snapt de planning wel, denk ik he? :)

xoxo,

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to nog een weekje en het is vakantie

  1. Pingback: Greece, you are wonderful. #1 | Spring is coming up.

Leave a Reply

