I volunteer as tribute. – The Hunger Games

Na op amper 3 dagen tijd de trilogie uitgelezen te hebben en met smart de film te hebben afgewacht, kan ik eindelijk op vrijdag 23 maart de film gaan bekijken. Sinds vandaag wordt hij vertoond, maar helaas kan ik pas vrijdag. Direct na school zal ik mij naar de bus begeven die mij naar de bioscoop zal brengen (dat klinkt zo officieel). Ik kan eigenlijk écht niet meer wachten! Het wordt super! Het is geleden van de tijd van de laatste Harry Potter-boeken, dat ik nog zo enthousiast over een boek was.

Ik veronderstel trouwens dat ik niets meer hoef te vertellen over de Hongerspelen (want zo heeft deze trilogie in het Nederlands)? Je kan alvast de onderstaande trailer bekijken voor meer informatie:

Uiteraard komt er zaterdag een uitgebreide recensie over de film en ik hoop alvast dat die jullie allemaal naar de bios zal lokken. Want hoewel ik de film nog niet heb gezien, ga ik er van uit dat het een topper wordt!

This entry was posted in MOVIES. Bookmark the permalink.

One Response to I volunteer as tribute. – The Hunger Games

  1. Pingback: The Hunger Games – May the odds be ever in your favour. | Spring is coming up.

Leave a Reply

