nog meer heuglijk nieuws!

Ik was zomaar wat aan het ronddolen op het internet (meer bepaald op youtube) en zo kwam ik op enkele sequels terecht waar ik echt dolblij van wordt! Andere feiten heb ik al een tijdje vernomen, maar zal ik hier ook nog even op een rij zetten.

‘De Elfenheuvel’: seizoen 2 komt op de buis vanaf 27 februari!
– Iedereen is dol op Tangled, en goed nieuws: er is een mini-sequel uit! Het is een kortfilm, ‘Tangled: Ever After’ genaamd, van ongeveer 6 minuten die gaat over de bruiloft van Fynn en Rapunzel. Hij is gelanceerd als voorfilmpje bij de 3D-versie van ‘Beauty and the Beast’. (trailer)
– In december 2012 komt de langverwachte verfilming van ‘The Hobbit’ uit! Dit is eigenlijk het verhaal van Bilbo Baggins, dat hij vertelt aan Frodo. Dus wie verslaafd is aan ‘The Lord of the Rings’-trilogie zal hiervan smullen. (trailer)
– ‘The Dark Knight Rises’ is de nieuwe Batman-film die uitkomt rond juli 2012. (trailer)
– En in april kunnen we ons verwachten aan ‘Scary Movie 5′. (trailer)
– Nog niet genoeg van superhelden? Dan is de volgende Spiderman zeker iets voor jou. ‘The amazing Spider-Man’ komt uit in juli 2012 (België). (trailer)

Ik ben het meest excited voor ‘The Hobbit’, maar natuurlijk ben ik ook blij dat het 2de seizoen van ‘De elfenheuvel’ weldra gaat beginnen. En ik ben niet echt een Spider-man fan, maar ik wil die film sowieso zien! Wat zijn jullie meningen over deze films? Benieuwd, niet geïnteresseerd, enthousiast?

This entry was posted in MOVIES and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

