She’d call it ‘bloody samosa’ or something – Wild Child

Okay, this is annoying! Ik had net een hele blogpost gevuld met hoe mijn vakantie was, hoe ik absoluut niet blij ben dat het morgen school is, dat ik er tegenop zie om weer overladen te worden met superveel werk en te weinig tijd en wat gebeurt er? Wanneer ik mijn bericht publish, is hij blanco. Alles, letter voor letter, weggeveegd. En dit is niet de eerste keer, ik heb dit al meermaals voorgehad. FREAKIN’ ANNOYING! Maar soit, om het 2de semester goed te beginnen, kunnen we misschien allemaal dit liedje 5 miljoen keer beluisteren en dan kunnen we de komende schoolmaanden weer vrolijk door!

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

