#mijlpaal

Woehoe! Ik keek net op de bezoekersaantallen-grafiek en wat zie ik: meer dan 1000 bezoeken! Het is misschien wel weinig na een iets meer dan een halfjarig bestaan, maar ik ben hier ontzettend blij mee! Het heeft me weer wat voldoening om verder te doen.

Dankjewel allemaal om ‘mijn reis met Jake’ te googelen, dit heeft zeker al 100 mensen naar deze blog gebracht. De laatste tijd heb ik weer nog niet veel van me laten horen, maar dat is door de examens. Vanaf 19 of 20 december ga ik proberen om wat vaker artikels te posten. Stay tuned.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to #mijlpaal

  1. Vaaal ~ says:

    Woehoe! :D

Leave a Reply

