Donderdag de ontknoping van de Elfenheuvel!

Donderdag is het zover, de ontknoping van het eerste seizoen van de Elfenheuvel! Ik moet zeggen dat ik het wel jammer vind, aangezien het nu echt nog eeuwen kan duren vooraleer het tweede seizoen eraan komt, maar ik ben superbenieuwd!

De Elfenheuvel mag dan wel een programma zijn op ketnet, dat bedoeld is voor kinderen, maar ik vind het 100% geslaagd. Er wordt redelijk goed tot supergoed in geacteerd (Niels Destadsbader ftw!) en het verhaal spreekt me ook erg aan. De affiche deed me zelfs op het eerste zicht denken aan Lord Of the Rings. In de voorlaatste aflevering, die ik net heb bekeken, ontdekt Saartje dat Dagmar een elf is. De grote vraag voor de ontknoping is: “Zal Dagmar ontmaskerd worden?” Hope not! Wie geïnteresseerd is, je kan alle afleveringen online herbekijken op http://www.ketnet.be, door gewoon op ketnetvideo te klikken en dan op elfenheuvel. Veel kijkplezier en laat me weten wat je ervan vindt! ;)

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

