I MET TOM FELTON! :D & F.A.C.T.S. 2011 @Gent

Ja, echt waar! Ik had hiervoor geschreven dat ik naar F.A.C.T.S. zou gaan, wel ik ben dus op de foto gegaan met Tom Felton and it was AWESOMENESS OVERLOAD! :D Echt superervaring! Maar laat ik gewoon het verloop van de dag even vertellen:

Rond half 10 in de ochtend kwamen we aan op het station van Gent Sint-Pieters, waar we al snel een hele boel verklede mensen zagen lopen. Sowieso allemaal voor FACTS! Toen we aan de tramhalte kwamen werd die gedachte alleen maar bevestigd, wow! Superveel anime-characters en pikachu’s. Nadat we 3 trams hebben moeten laten voorbijrijden, namen wij ein-de-lijk de tram (we moesten nog wachten op een vriendin).  Eenmaal aan de Expo, moesten we nog eens een 3-tal kwartier wachten tot wanneer we binnen geraakten, zo’n rij!

En wow, toen waren we binnen en we hadden al meteen een AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH- gevoel. Zoveel mensen, al dan niet verkleed, broodjesgeuren en tafel en tafels vol met koopwaar to die for. Het eerste wat we gedaan hebben was naar de tafel gaan waar we een ticketje moesten kopen voor de fotoshoot met Tom Felton. Een duur kostenplaatje: 25 euro. Het enige grote pluspunt: het was met TOM FELTON HIMSELF. Ooh yeah. Tijdens het wachten hebben we trouwens eens een blik geworpen op alle acteurs/actrices die aan het signeren waren en we flipten echt toen we Zijn haar zagen. Oh, btw, oorspronkelijk gingen we dus alleen voor Felton, maar het hele evenement is gewoon zo ontzettend leuk, dat we volgend jaar sowieso teruggaan, ookal komt er niemand die we leuk vinden. Nadien hebben we een hele tijd rondgekeken, dingetjes gekocht, op de foto geweest met random people (bv. verkleed als Superman of als Sneep), iets gegeten en nog wat gebabbeld met vrienden die we tegenkwamen. Rond 1 uur dachten we toch wel dat het tijd werd om te gaan aanschuiven voor de fotoshoot, die om half 2 zou beginnen. Thanks god dat er bekenden in de rij stonden (zo’n 20 meter van de fotoshoot-kamer), waar we bij konden aansluiten, in plaats van de meterslange rij die de hele hal vulde (!). Niet normaal gewoon, je moest het gezien hebben. Na een halfuur gewacht te hebben tot de fotoshoot begon, moesten we max. nog 10 minuten wachten eer het aan ons was. Tot 5 meter voor de deur had ik niets van stress, maar daarna had ik het zitten. Een raar buikgevoel en excitement. En dan was het zover: de ontmoeting.

Hij was zo ontzettend, ontzettend lief en vriendelijk! Tegen iedereen zei hij echt zo ‘lovely’ en ‘sweetheart’ enzo. Dus tegen mij:’Hi lovely, how are you?’. En ik, verlegen als iets, zo’n 10 seconden later: ‘I’m fine, thanks.’ Wat klopt er niet? Alleszins, it was awesome en na de foto was ik echt aan het trillen van geluk/blijdschap en al die adjectieven die bij die gevoelens horen.

De rest van de dag hebben we nog Just Dance gespeeld in de Game Room, en natuurlijk zijn we nog naar de Q&A geweest met Tom Felton. Ik heb er geen filmpjes van, want we mochten er niet filmen, maar het was echt leuk. Volgend jaar gaan we terug, no matter what!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to I MET TOM FELTON! :D & F.A.C.T.S. 2011 @Gent

  1. Yua says:

    Jaaa! Facts is verslavend! xD Ik ben al drie jaar geweest en dit jaar zal mijn vierde in rij zijn. Can’t wait! :DDDD

  2. Pingback: HARRY POTTER TAG | Boeken, films & other stuff.

Leave a Reply

