Ik ga naar de FACTS Convention! :D

OMMMGGGGG! Ik ga zaterdag Tom Felton ontmoeten/op de foto gaan/hem zien! :D :D :D Tickets zijn binnen en nu is het dus officieel. Voor wie niet weet wat facts is: F.A.C.T.S. is een convention voor alle fantasy en anime/sci-fi fans. Er komen dus acteurs en artiesten (geen zangers, maar tekenaars), véél mensen, shops… Het gaat er supergezellig zijn en ik heb er enorm veel zin in. Ik ben vooral benieuwd wat er van Harry Potter-merchandise gaat zijn, maar de verklede bezoekers wordt ook wel een spektakel.

Nu moet ik helaas -pindakaas- verder studeren, maar you know what you can expect. Zondag -misschien- uitgebreid verslag, hangt af van mijn schoolwerk. Sorry trouwens voor dit ongestructureerde, niet zo heel erg boeiende artikel/blogpostje, maar ik dacht ‘kzeg het efkes’. WELKE FILM? ^^

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

