Last day of summer

want de zomer is voor mij de grote vakantie = juli en augustus. Helaas pindakaas… het is alweer de laatste dag van de vakantie. Wanneer ik dit nu typ is het 20:12 op mijn klok, de dag is dus bijna voorbij. Ik heb vandaag mijn laatste werkdag gehad, maar het zal waarschijnlijk niet lang duren eer ik terugga; vermoedelijk de kerst- of krokusvakantie. Langs de ene kant ga ik het wel missen, want de sfeer is altijd enorm leuk enzo, maar het werk zelf daar had ik nooit veel ‘goesting’ in, dus dat ga ik niet echt zo erg missen.

Designall_large

Morgen is het terug school! Ik hoef er maar om 11 uur te zijn, maar ik kijk er absoluut niet naar uit. 1 september valt altijd wel mee, er gebeurt niet zoveel en je ziet je vrienden terug, maar daarna begint het vele werk weer te komen en dan heb je weer minder vrije tijd. Gelukkig is het mijn laatste jaar in het middelbaar, daarna heb ik 3 maanden welverdiende vakantie en dan (hopelijk) begin ik aan een nieuw stuk in mijn leven: de hogeschool! Qua werk is dat natuurlijk ook niet alles, maar dan kan ik tenminste iets doen wat ik leuk vind!

Deze vakantie heb ik niet echt veel gedaan, maar ik ben van plan om het er volgend jaar 3 dubbel van te nemen. Dat betekent vakantie, plezier, strand, zee, uitgaan etc. Ik hou jullie op de hoogte :’)

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

