50ste post & wat er allemaal gebeurt op dit moment

YEEY! Dit is de 50ste post op Highwaytofame. Ahum, niet echt veel heh?
Ik weet dat ik nogal laks ben de laatste tijd, maar ik ga niet over iets schrijven dat me niet interesseert. Wat ik op dit moment aan het doen ben: soundtracks beluisteren van de laatste Harry Potter films. Awesomeness overload. Ik heb trouwens het spel van de tweede film gekocht. Ja, het is al een oud spel. Neen, het is niet kinderachtig. Het is leuk! :’)

Ik heb ook 2 nieuwe boeken gekocht: Mini-shopaholic van Sophie Kinsella en Water voor de olifanten (‘Water for elephants’, die film met RPatz) van Sara Gruen. Daar komt nog een recensie over. Wat ik wel kan zeggen: Mini-shopaholic is me zéér goed bevallen, het beste van de reeks.

Oja, het Teen Choice Awards-artikel is precies zeer geliefd geweest. De statistieken bereikten eventjes een flipmoment. Dankjewel google om mijn site op de eerste pagina te hebben bij de zoekresultaten! En dankjewel aan mezelf om er zo vroeg bij geweest te zijn. -egomoment

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to 50ste post & wat er allemaal gebeurt op dit moment

  1. stacey says:

    hehe, ik ben ook in mini shopaholic aant lezen ^^ + water for elephants is way tooo beautiful! ;o

Leave a Reply

