VIDCON 2011

Vidcon is gedaan, maar ik heb er van genoten. Neen, ik was er niet echt bij, maar ik heb via blogtv een beetje gevolgd, alsook via de twitters van de youtubers en ‘appetisers’ van Charles Trippy. Voor wie VidCon niet kent: VidCon is de afkorting van Video Conference. Het is een bijeenkomst van youtubers, waarbij shows worden gegeven, er worden panels gehouden, waarbij bekende youtubers tips etc meegeven en nog veel meer. Het is ook een plek waar je je favoriete youtubers kan ontmoeten, of andere mensen (beter) leren kennen.

Bekijk hieronder een achter-de-schermen beeld gemaakt door Omar van TheStation 2:

Dit jaar was ik er door geobsedeerd. Ik had echt het ‘ik-wil-er-bij-zijn-gevoel’. Misschien volgend jaar? Who knows… Het is wel nogal prijzig, aangezien je je vliegticket naar L.A. moet betalen en natuurlijk een slaapplaats moet hebben ook. En dan wil je natuurlijk langer blijven, want 3 dagen is te kort. Het is is alleszins iets waar ik mijn geld aan zou willen uitgeven.

Zouden jullie meer dan 1000 euro willen uitgeven aan een reisje naar L.A. om je favoriete youtubers te ontmoeten?

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

