…blablabla…

Gewoon om even te laten weten dat ik nog steeds 100% in leven ben. Ik heb nu voor nog minstens één dag geen bureau beschikbaar, waardoor ik geen volwaardige artikels kan schrijven. Ik ben niet zo goed in laptoppen op het bed -zelfs niet na al die jaren-. Maar daarna zou het wel weer moeten lukken. Het weer ziet er nu schitterend uit, maar de zin is al langzaam weggevloeid uit mijn lichaam, om nog eens buiten te gaan zitten. Ik wacht ongeduldig op het goede weer. Nog een weekje en dan begint augustus en begint mijn vakantiejobmaand. Ik heb er best wel zin in, het is altijd wel gezellig. Ik werk in het restaurant van de Makro, jullie misschien wel bekend. Ik verzorg daar, meestal samen met een vaste werknemer, de desserts. We moeten dus zorgen dat er taart voorgesneden is, we moeten ijscoupes maken, soufflés aanvullen en versieren, irish coffees en french coffees en amaretto’s maken… Me like it!

Dan heb ik ook nog enkele vriendenbezoekjes op de planning staan. Met vrienden bedoel ik dan de vrienden van mijn ouders. De kinderen van het eerste koppel zijn wel onze vrienden, die van het tweede koppel zijn waarschijnlijk niet thuis en daar hebben we dan ook niet zoveel aan. We gaan enkel mee voor de taart. En dan natuurlijk het hoogtepunt van mijn vakantie: het kooroptreden op de markt in Antwerpen! :D Daar komt nog een uitgebreid verslag met foto’s over, deze keer écht beloofd! Tot zover ik kan ga ik filmen, maar ik ben niet zeker wanneer of waar ik dat mag. Het blijft een event van de opera.

Op dit moment zit ik op mijn matras, die in de kamer van m’n zus ligt, omdat mijn kamer net geverfd is. Morgen nog een laagje en dan mag alles er weer in! Het gaat er echt mooier en minder kinderachtig uitzien. Ik heb massa’s weggegooid: van knuffels tot kleine hebbedingetjes, tot lampen… Het moest er gewoon uit! Ik heb veel te veel troep staan anders. Ik weet trouwens niet hoe jullie je tijd verdoen in dit weer, maar ik hou me bezig met The Hills kijken, Shaytards kijken, internetten, Harry Potter-marathon houden of Harry Potter lezen. Zoals jullie zien ben ik even in een Harry Potter-verslaafd zijn periode. Dat komt en gaat wanneer het past.

Anyhoozles, ik laat wel weer iets weten! ;)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

