Oeps

De laatste dagen ben ik highwaytofame een beetje uit het oog verloren. Thuis is het echt een bouwwerf, aangezien we (lees: mijn ouders) heel ‘den boven’ aan het herschilderen zijn etc, en ondertussen doe ik ook nog dingen buitenshuis. Zo ben ik eergisteren terug naar Harry Potter gaan kijken, deze keer met een vriendin, en gisteren ben ik een dagje naar Plopsaland De Panne geweest. Het is ook moeilijk om dan even de computer op te starten, ik had er gewoon écht geen tijd voor, het spijt me. Nochtans beleef ik veel plezier aan artikels maken voor deze blog, maar het is en blijft een hobby.

Ik had in gedachten om een verslagje te schrijven over Plopsaland, maar ik was zo dom om mijn fototoestel thuis te laten en dus heb ik geen foto’s om de boel op te fleuren. Laten we het er dus op houden: ik heb een superleuke dag gehad, we zijn in alle attracties geweest die we wilden doen, er was niet zo heel erg veel volk naar mijn mening én we hebben de S&G zomershow gezien!

PS: denk nu niet dat Plopsaland enkel voor kleine kindjes is, de ouders beleven er ook veel plezier aan en er lopen altijd wel een stuk of twintig jongeren rond die daar vrijwillig zijn gekomen -zoals wij-.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

