How I hate the weather in Belgium

Serieus. Hoeveel erger kan het weer nog worden? Het is zomervakantie, daarbij hoort de hitte en de zon en de lange zomeravonden en de verfrissende drankjes en het zwembad… absoluut geen regen! We hebben nu nog maar enkele keren een mooie, warme dag gehad, terwijl we minstens 1,5 weken zo’n weer zouden gehad moeten hebben. En volgens het weerbericht blijft het nog een tijdje zo. Het is natuurlijk weer typisch dat het in augustus mooi weer gaat zijn, net wanneer ik een hele maand moet werken. Maar het is beter dan niks, I guessIk had verwacht dat het op z’n minst niet zou regenen, aangezien we deze zomer niet op vakantie gaan en ik me dus thuis moet amuseren. Jammer genoeg kunnen we niet alles hebben in het leven, hoewel ‘the secret’ daar duidelijk anders over denkt. Gisteren was ik in de bibliotheek en ik bedacht me dat het leuk zou zijn om te kijken of ze dat boek hadden. Ze hadden het inderdaad en nu ben ik het aan het lezen, om te kijken waarom iedereen er zo enthousiast over is. Maar het is net alsof ze zeggen dat je alles wat je wilt hebben in je leven, kan krijgen. Zoals ik al zei: hebben we niet geleerd dat je niet alles kan krijgen in je leven? Voorlopig weet ik niet wat ik van het boek moet denken… Misschien kan iemand anders me overtuigen? Ik zou het boek wel graag geloven hoor -wie niet?- maar het is moeilijk. Worden we dan niet wat hebzuchtig? Anyway, ik ga het eerst eens uitlezen en dan zien wat ik erover denk. Oke, ik ben dus wel wat uitgeweken over het onderwerp, maar je moet toch iets doen als je niet naar buiten kan? Laten we samen allemaal hopen dat het weer ineens omslaat naar tropische warmte (zonder de regen!)! Droom maar al weg…

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

