25 Random Questions Tag

Ik dacht dat het wel leuk zou zijn om nog een tag te doen, zodat jullie mij wat beter leren kennen. Ook deze tag is zeer bekend en ging vooral een jaar geleden heel youtube en internetland rond. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om mijn antwoorden te lezen!

1. Do you have any pets?
Nee, maar ik had wel een kat een 5-tal jaren geleden. Ze was een geschenk voor mijn eerste communie. Toen ze ongeveer 5 was, had ze vergif binnen gekregen dat in de buurt op gras lag en toen was heel haar binnenste verbrand, waardoor ze moest ingeslapen worden… Ik nog dat ik toen echt een hele week down liep.
2. Name 3 things that are physically close to you.
Mijn iPod, koptelefoon en gsm. (en natuurlijk ook mijn laptop, maar dat telt niet, right?)
3. What’s the weather like right now?
Het regent een beetje, het waait, het is koud en het is grijs. Really feels like summer…
4. Do you drive? If so have you crashed?
Ik ben 17 en ik mag dus mijn theoretisch rij-examen afleggen, maar ik ga dat volgend schooljaar op school doen. Daarna mag ik leren rijden, maar nu rij ik dus nog niet.
5. What time did you wake up this morning?
Half 9.
6. When was the last time you showered?
Gisterenavond.
7. What was the last movie you saw?
Wild Child (<3)
8. What does your last text message say?
Het was naar een vriendin om te vragen of ze vandaag langskomt: ‘Hey x, alles goed? (: zin om morgen langs te komen? x’
9. What’s your ringtone?
Ik heb er geen, want mijn gsm staat altijd op stil of op trillen.
10. Have you ever been to a different country?
Jazeker! Ik ben al in Nederland geweest, Frankrijk, Duitsland, Engeland, Spanje, Turkije en Tunesië.


11. Do you like sushi?
Ik heb het nog nooit gegeten, maar ik wil het wel graag eens proberen!
12. Where do you buy your groceries?
Goh, wij gaan echt naar veel verschillende winkels. Bijvoorbeeld: Okay, Aldi, Makro, GB…
13. Have you ever taken medication to help you fall asleep faster?
Nee, of toch niet dat ik weet.
14. How many siblings do you have?
1, een jongere zus.
15. Do you have a desktop computer or a laptop?
Een laptop.
16. How old will you be turning on your next birthday?
18! Echt zo oud… Maar ik ben nog maar verjaard, dus het is nog wel even wachten.


17. Do you wear contacts or glasses?
Ik draag een bril, maar daar moet eens iets aan veranderen. Ik zou graag lenzen dragen!
18. Do you color your hair?
Nope. Het is ook niet echt nodig. Ik heb donkerbruin haar, maar er zit zo een bronzen gloed in. Ik kan niet eens meer op 1 hand tellen hoeveel mensen dat al gezegd hebben. Zeer raar.
19. Tell me something you are planning to do today.
Artikels inplannen voor deze blog en vanmiddag komt er een vriendin langs!
20. When was the last time you cried?
Ik denk wanneer ik de speech van Emma Watson zag bij de UK première van HP 7.2.
21. What is your perfect pizza topping?
Ik heb niet echt een favoriet. Wat ik krijg, eet ik op.


22. Which do you prefer-hamburgers or cheeseburgers?
Hamburgers!
23. Have you ever had an all-nighter?
Neen.
24. What is your eye color?
Bruin.
25. Can you taste the difference between Pepsi and Coke?
Ja! Cola is zoveel lekkerder! Laatst waren we in de Pizzahut en daar hebben ze alleen maar Pepsi, maar bah… Je went wel aan de smaak, maar als ik kan kiezen, kies ik voor cola!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

