Stand-up Comedians

Ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar ik kan mezelf erg vermaken door het kijken naar stand-up comedians. Voornamelijk op tv of op youtube, want ik ben nog nooit naar een live-show geweest. Ik hoop er ooit wel eens te geraken.

Mijn favoriete stand-up comedians zijn Geert Hoste en Philippe Geubels. Philippe Geubels gaat er soms wel wat over, maar zijn opmerkingen zijn zo droog, dat je gewoon niet anders kan dan lachen. Geert Hoste is de meester! Ik vind hem echt ge-wel-dig! Iedere grap dat hij maakt, maakt mij aan het lachen. Vaak gebeurt het dan ook dat ik pijn heb door het lachen. Mijn favoriete buitendlandse stand-up comedian is Russell Peters, een Canadees. Hij is van Indiase afkomst, maar maakt constant ‘racistische’ grappen, waar iedereen uiteraard om lacht. Maar sinds ik op E! de ‘true hollywood story’ zag van Ellen DeGeneres, vind ik haar ook wel goed. Voor een vrouw in deze sector is zij zelfs enorm goed.

Natuurlijk is het wel zo, zeker hier in Vlaanderen, dat de grappen gaan over dingen die in een bepaald jaar gebeurd zijn. Wanneer je nu bijvoorbeeld een show bekijkt van 1995 kan je daar amper om lachen, gewoon omdat je niet weet hoe het zat met de politieke toestand etc. Daarom is het van het grootste belang dat je iedere show ziet in het jaar zelf. Lachen is toch gezond?

Wie is voor jullie een ware komedieheld?

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

One Response to Stand-up Comedians

Leave a Reply

