Social media: update

Om gemakkelijk met mij in contact te komen, kan je deze blog of mij op verschillende manieren volgen.

– twitter: in de menubalk rechts, zie je mijn laatst recente tweets verschijnen. Om mij te volgen, hoef je enkel op ‘follow’ te klikken. Wie nog geen twitter heeft, kan gemakkelijk een account aanmaken op www.twitter.com. Je kan buiten ‘gewone’ mensen ook celebrity’s volgen of bedrijven.

– bloglovin: onder het welkomsttekstje in de menubalk rechts, zie je staan: ‘follow my blog with bloglovin’. Wie al een account heeft, hoeft hier enkel op te klikken. Wie nog geen account heeft: ook dit is gemakkelijk aan te maken op www.bloglovin.com. Op deze website kan je gemakkelijk je favoriete blogs/websites bijhouden. Wanneer er dan een nieuw artikel is verschenen, zie je dit meteen verschijnen in de lijst.

– per e-mail: om mij te contacteren via e-mail, kan je gewoon een mailtje sturen naar het volgende adres: strawberryaddiction@hotmail.com. Ik stuur dan zo snel mogelijk terug.

Vragen mogen ook altijd gesteld worden in de reacties.

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

