Creative Writing Prompts

Ben jij een geboren schrijver of zoek je gewoon naar iets om je tijd met te vullen?
Bezoek dan: http://creativewritingprompts.com/. Op deze website heb je 346 mogelijkheden om uit te kiezen. Klik op een nummer en begin aan de opdracht.

Ik heb het al een paar keer op twitter gezegd, maar ik doe al een tijdje mee aan het dayzeroproject. Een van mijn opdrachten is in de 1001 dagen 15 prompts vanop deze site te schrijven. Maar als ik eerlijk mag zijn… ik ben er nog niet aan begonnen! Misschien is het nu wel een gepaste tijd om eens de pen te pakken en eraan te beginnen. Het is helemaal niet zo dat ik vaak schrijf, eigenlijk bijna nooit! Toch ga ik het proberen en we zullen wel zien wat er uit voort komt! :) Who’s in?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

