Lauren Conrad, The Hills & papegaaien!

AAAAAAAAHHH! I’m seriously addicted right now.
Als eerste ben ik verslaafd geraakt aan papegaaien. Overal zijn ze nu te zien in de winkels: aan kettingen, als oorringen, op T-shirts… Het is echt een leuke trend! Gisteren was ik in de stad en ik heb me -nadat ik besmet was- een papegaaienketting gekocht en een T-shirtje met papegaaien erop. Een foto kan ik wel eens tonen, indien iemand geïnteresseerd is.

Ten tweede: Lauren Conrad en The Hills! Allebei superleuk! Lauren Conrad kende ik eerst enkel uit de ‘boekskes’. Ik had eigenlijk geen idee wie ze nu echt was en wat ze precies deed. Totdat ik in de bibliotheek haar boeken zag liggen. De laatste twee van de L.A Candy reeks heb ik gelezen (de eerste niet, maar dat is niet 100% nodig vind ik) en ze zijn echt zo leuk! Het gaat over twee vriendinnen: Jane en Scarlett die naar Los Angeles verhuizen om daar een nieuw leven op te bouwen. Ze gaan in op een voorstel van een zekere Trevor en in één klap worden ze beroemde realitysterren. Inclusief smeuïge verhaallijn. Wat ik niet wist was, dat Lauren Conrad zelf ook zo’n leven gehad heeft. En dus kwam ik uit op: The Hills. Een programma waar ik ook al eens van had gehoord, maar nooit in geïnteresseerd bleek te zijn. Nu moet ik zeggen dat het echt niceee is! Ik zit nu aan episode 4 van season 1, dus ik heb nog een hoop afleveringen te gaan. Dat is al een mooie opvulling van rainy days in mijn vakantie.

The Hills kan je gratis online bekijken op de MTV website, maar ik kijk het via deze website: http://www.casttv.com/shows/the-hills/new-city-new-drama/lw0ywv1. Voor wie nog nooit een aflevering gezien heeft: het is écht het bekijken waard, als je van L.A., mode, lifestyle en reality tv houdt!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

