Harry Potter and the Deathly Hallows – part 2 (trailer)

Geen nieuws meer, maar hadden jullie deze laatste trailer al gezien?
Ik heb hem in ieder geval nog maar deze week ontdekt en iedere keer dat ik er naar kijk, krijg ik kippenvel over mijn hele lichaam! This is gonna be epic!

Het laatste deel van de Harry Potter-sage komt er aan en ik weet nu al dat ik ga moeten huilen wanneer de film ten einde is gelopen. Laatst keken ik en mijn zusje naar de extra’s van part 1 en het was zo leuk om hen te zien behind the scenes, waar iedereen overeen komt en lol maakt… We zaten met een glimlach van oor tot oor…

Anyway, wanneer de film op 15 juli uitkomt gaan we hem zéker gaan bekijken. En deze keer kiezen we voor 3D. Het laatste deel moet toch in alle glorie worden afgesloten, niet?

This entry was posted in MOVIES and tagged , , . Bookmark the permalink.

One Response to Harry Potter and the Deathly Hallows – part 2 (trailer)

  1. Pingback: Harry Potter and the Deathly Hallows – part 2 3D | Summertime!

Leave a Reply

