Humor tijdens het blokken

Wanneer we moeten blokken voor de examens, komt het wel eens voor dat we het niet meer zien zitten. Het komt zeer vaak voor eigenlijk. Nu, wat bij mij meestal werkt is muziek op de achtergrond. Chocolade en snoep of cola werkt ook wel, maar muziek is nu toch net ietsje gezonder. Alleen werken die dingen in 5% van de gevallen niet. Dan moet ik iets anders verzinnen om mijn gedachten weer bij de boeken te krijgen.

Gisteren werkte dit:

Het is een compilatie van de geniaalste momenten uit ‘De slimste mens’. Platliggen!
Oja, mijn humorpeil ligt nogal laag, dus misschien is één van jullie het wel niet met me eens…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

One Response to Humor tijdens het blokken

  1. Jeske says:

    Geniaal! Maar de slimste mens is ook gewoon super leuk. In Nederland hebben ze dat eens geprobeerd maar dat was nogal kut, dus nu kijken we dat gewoon op den belg.

Leave a Reply

