Summerfeeling

Terwijl ik hier in bed lig -veel te vroeg wakker voor een vrije dag-, krijg ik spontaan een summerfeeling. Raam open, vogels allerhande die fluiten, een blauwe lucht, te warm met een dekbed… Alleen jammer dat ik eerst nog een 3-tal weken moet wachten op de vakantie. Daar zijn die examens weer…

Ik zat daarnet alle dingen te bedenken die ik ga missen deze zomer. We blijven nl gewoon in Belgie. Wanneer je op reis gaat naar een warm land, dan geniet je van je reis, maar niet van de kleine dingetjes. Nu echter, weet ik dat ik bijvoorbeeld de vroege uurtjes ga missen, waarbij we rond 8 uur naar buiten gaan om te eten en het al lekker warm is, maar toch nog een beetje fris ook. Mensen die het zwembad aan het schoonmaken zijn. Animators die overal rondlopen met wallen van hier tot Parijs… &dan nog maar te zwijgen over de vliegtuigreis!

Het zal wel leuk worden in dit minilandje. Maar toch zal ik rond 22 juli een diepe zucht slaken. Een mooie vervanger voor de familiereis is dan wel echter mijn eindejaarsreis van school. We trekken in de herfstvakantie (begin november) richting Griekenland voor 10 dagen. Verschrikkelijk vermoeiend naar het schijnt, maar we zullen ons wel amuseren :)

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

