HOP

Wat doe je als je de zoon van de paashaas bent, hem hoort op te volgen, maar dat eigenlijk helemaal niet wil? Juist, dan loop je weg en laat je je droom uitkomen. Maar is dit wel zo gemakkelijk?

“Oh, I understand. I’ll just sleep down here, among my poo and pee, like a pig.”

Ph is de zoon van de paashaas. Hij heeft talent in het drummen en interesseert zich totaal niet in de fabriek van zijn vader. Hij zet het op een lopen en flitst zichzelf naar Hollywood, want dat is de plek waar dromen uitkomen. En dan heb je nog Fred. Hij kan nooit iets goed doen voor zijn vader en is nog steeds op zoek naar de geschikte job. Maar dan komt het tot een bizarre ontmoeting tussen de twee en loopt het verhaal via allerlei komische kronkels verder.

Zal Ph zijn droom kunnen waarmaken & vindt Fred de perfecte job?

Eergisteren ben ik deze film gaan bekijken in de bioscoop, samen met mijn neefje en tante. HOP is dus een animatiefilm, leuk verhaal en best wel grappig. Ik vond sommige stukken een beetje herkenbaar (uit andere films) en andere waren niet grappig/onbegrijpbaar voor kleine kinderen, maar voor de rest was het dik in orde. Naar het einde toe werd mijn neefje bang en ik moet toegeven, dat ik zelf ook op het tipje van mijn stoel zat.

Als je van animatiefilms met typische karakters en humor houdt, is deze film een aanrader!

bron afbeelding: Brightfish

This entry was posted in MOVIES and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

