Weddenschap

Een week geleden ben ik een weddenschap aangegaan. Ik startte deze site toen met veel zin en mooie voornemens. “Wééral een site? Dat hou je nooit vol!” Zo luidde het oordeel van mijn zusje. Ze weet natuurlijk geheel mijn internetgeschiedenis tot in de details. Ik beweerde haar dat ik het zéker -minstens- een jaar zou volhouden en dat ik voelde dat het deze keer wél zou lukken. Dus ze vertelde me toen dat, als ik het een jaar zou volhouden én ook reacties zou krijgen, ze me iets zou kopen. Wat ik maar wilde. Maar wanneer het me niet zou lukken en ik dus zou opgeven -daar is ze zeker van-, moet ik haar trakteren op een lolly. ‘Het is maar een lolly’, dacht ik dan. Dus ik schudde haar hand.

Nu zijn we ongeveer een week verder en heb ik nog maar 3 artikels gepost.
Ik hoor mijn zus al gieren van het lachen als ik er alleen nog maar aan denk dat ik over een jaar de vernedering moet doorstaan. Ach, het is maar een lolly…

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

